سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

رومانتیک ترین شهر های جهان

آمستردام هلند به عنوان رویایی ترین شهر شناخته شده و در رده های بعدی شهر های بالی اندونزی , دوبرونیک کرواسی , (بوردو فرانسه) , شهر مراکش در کشور مراکش و ونیز ایتالیا قرار دارند

آمستردام هلند
آمستردام (به هلندی: Amsterdam) پایتخت کشور هلند است و در غرب این کشور واقع شده‌است. این شهر بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و از این تعداد نزدیک به نیمی از آنها را مهاجران خارجی یا خارجی تبارها تشکیل می‌دهند که تنوع آنها به صد ملیت می‌رسد.

آمستردام : Amsterdam
ادامه مطلب...
[ شنبه 88/1/8 ] [ 8:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

مدل لباس فانتزی برای کودکان

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 88/1/4 ] [ 9:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

ویژگیهای بسیار جالب ماشین رئیس جمهور امریکا!


 

دقیقا پس از آنکه بودجه کمکی برای نجات دادن شرکت‌های ماشین سازی آمریکا از ورشکستگی تصویب شد? از ماشین جدید رییس جمهور آمریکا پرده برداری شد. این ماشین با دو نام خوانده می‌شود "اوباماموبیل" یا "زشت"
 

 
The Obamamobile New presidential limo is unveiled - it can withstand rocket and chemical attacks

این ماشین با شیشه‌های ضدگلوله به ضخامت ? اینچ. با بدنه ای مانند تانک با ضخامت ? اینچ و ضد بمب شیمیایی اینقدر‌ها هم زشت نیست. در جلوی ماشین دوربین‌های با دید شب تعبیه شده و در عقب تفنگ و گاز اشک آور جاسازی شده است. حتی چندین واحد خون برای اوباما در این ماشین تعبیه گردیده است تا در صورت لزوم از آن استفاده شود. باک بنزین با فوم به جای بنزین معمولی پر شده که قابل اشتعال نباشد. با اینکه لاستیک‌ها ضد گلوله هستند اما رینگ‌ها طوری طراحی شده اند که حتی در صورت انفجار لاستیک‌ها به جای لاستیک عمل کنند.

 

 


[ سه شنبه 88/1/4 ] [ 8:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

حقایقی جالب از بدن انسان

همه از عجایب بدن انسان کم و بیش می‏دانیم اما هر از گاهی یک مطلب جالب می‏تواند ما را متحیر کرده و به سیستم آفرینش خود بیشتر پی ببریم. در اینجا به چند مورد از این مطالب اشاره می‏گردد.

?- معده اسیدی فوق‏العاده قوی ترشح می‏کند

در بدن ما اسیدی بسیار خطرناک وجود دارد که هیچ امنیت پروازی نمی تواند آنرا توقیف کند. این مطلب دیگر بر کسی پوشیده نیست که معده برای هضم غذاهایی که می‏خوریم اسیدی بسیار قوی به نام هیدروکلریک اسید (HCL)ترشح می‏‏کند. ترکیبی قدرتمند برای حل کردن فلزات در صنعت. اما جالب اینجاست که این اسید بسیار قوی توسط دیواره‏بسیار نازک احاطه شده است. همچنین در سه روز اول مرگ، آنزیمهایی که غذای ما را هضم می‏کرده‏اند، شروع به خوردن خودمان می کنند.ادامه مطلب...

[ یکشنبه 88/1/2 ] [ 9:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

پشت صحنه‌ی 48 ساعت اول ریاست جمهوری اوباما

در یک مجموعه‌ی عکس خودمانی که توسط یک عکاس خبری با نام پت سوزا (Pete Souza) گرفته شده، 48 ساعت اول و تاریخی دولت پرزیدنت اوباما به تصویر کشیده شده است.

 ادامه مطلب...

[ شنبه 88/1/1 ] [ 8:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

آیا با قانون هشتاد بیست آشنا هستید؟

 

شاید چندین بار موضوع ??/?? را شنیده باشید، به نظر من ارزش دهها بار شنیدن و مطالعه را دارد، در متن زیر خلاصه ای از بحث ??/?? آورده شده است، امیدوارم کمال استفاده را ببرید.

در سال ???? یک اقتصاددان ایتالیایی به نام ویلفر دو پارتو در حین تحقیق راجع به توزیع ثروت در ایتالیا متوجه شد که ??% ثروت کشورش در دست ??% افراد است، او ??% بانفوذ و ثروتمند را، اقلیت مهم و بقیه ??% جمعیت جامعه را اکثریت کم اهمیت نامید، بسیاری از محققان این پدیده را در امور تخصصی خود مورد بررسی قرار دادند و به نتایج مشابه جالبی رسیدند.

پیشتاز مدیریت کیفیت، دکتر ژوزف جورانکه در سال ???? در آمریکا می زیست، یک اصل جهان شمول را شناسایی کرد و آن را به پارتو نسبت داد، او این اصل را اصل پارتو یا قانون ??/?? نامید.

قانون مذکور یکی از مفیدترین مفاهیم موجود در زمینه مدیریت و زندگی است، به مثال های زیر توجه کنید:

??% سود شما مربوط به ??% از محصولات یا خدمات شماست.

??% بیماران دچار ??% بیماری ها می شوند.

??% انبار شما از ??% لوازم شما پر است.

??% تصادفات مربوط به ??% جرایم رانندگی است.

??% شاخص سهام نربوط به ??% شرکت هاست.

??% مشکلات پرسنلی سازمان شما مربوط به ??% کارکنان است.

جمله طلائی:

??% موفقیت شما مربوط به ??% از فعالیت شماست.

ما اغلب افرادی را می بینیم که در تمام مدت کار می کنند، اما ظاهرا” کار زیادی انجام نمی دهند، اما انجام یک یا دو کار اصلی را به بعد موکول می کنند.

قاعده کلی ??/?? می تواند به عنوان یک یادآوری روزانه در خدمت شما باشد و به ما یادآور شود که ??% زمان و انرژی خود را بر ??% آنچه واقعا” مهم است متمرکز کنیم.

بدین منظور قبل از شروع هر کاری از خود بپرسیم: “آیا این کار در زمره ??% مهم است یا ??% کم اهمیت؟


[ جمعه 87/12/30 ] [ 8:0 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

جسد مرد یخی

 

دو کوهنورد آلمانی پیکر مردی را یافته اند که پنج هزار سال پیش در ارتفاعات آلپ بر اثر اصابت پیکان و ضربه به قتل رسیده اما با وجود گذشت این همه سال، به دلیل قرارداشتن در میان برف و یخ، نابود نشده است. تصاویری را از پیکر این مرد یخی می بینید.

[ جمعه 87/12/30 ] [ 10:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

روان‌شناسی خلاقیت

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 87/12/29 ] [ 10:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

دختر کم توقع!

همسر آینده ام.....!
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
big hugkisslove struck:72::32:


می توانی خوشحال باشی، چون من دختر کم توقعی هستم.
:girl_sigh:

اگر می گویم باید تحصیلکرده باشی، فقط به خاطر این است که بتوانی خیال کنی بیشتر از من می فهمی!
:6:

اگر می گویم باید خوش قیافه باشی، فقط به خاطر این است که همه با دیدن ما بگویند"داماد سر است!" و تو اعتماد به نفست هی بالاتر برود!
:6qwup3:

اگر می گویم باید ماشین بزرگ و با تجهیزات کامل داشته باشی، فقط به این خاطر است که وقتی هر سال به مسافرت دور ایران می رویم توی ماشین خودمان بخوابیم و بی خود پول هتل ندهیم!
:13:

اگر از تو خانه می خواهم، به خاطر این است که خود را در خانه ای به تو بسپارم که تا آخر عمر در و دیوارآن، خاطره اش را برایم حفظ کنند و هرگوشه اش یادآور تو و آن شب باشد!
:41:

اگر عروسی آن چنانی می خواهم، فقط به خاطر این است که فرصتی به تو داده باشم تا بتوانی به من نشان بدهی چقدر مرا دوست داری و چقدر منتظر شب عروسیمان بوده ای!
dancing

اگر دوست دارم ویلای اختصاصی کنار دریا داشته باشی، فقط به خاطر این است که از عشق بازی کنار دریا خوشم می آید... جلوی چشم همه هم که نمی‌شود!
blushing

اگر می گویم هرسال برویم یک کشور را ببینیم، فقط به خاطر این است که سالها دلم می خواست جواب این سوال را بدانم که آیا واقعا "به هرکجا که روی آسمان همین رنگ است"؟! اگر تو به من کمک نکنی تا جواب سوالاتم را پیدا کنم، پس چه کسی کمکم کند؟!
broken heart


اگر از تو توقع دیگری ندارم، به خاطر این است که به تو ثابت کنم چقدر برایم عزیزی!
batting eyelashes

و بالاخره...
اگر جهیزیه چندانی با خودم نمی آورم، فقط به خاطر این است که به من ثابت شود تو مرا بدون جهیزیه سنگین هم دوست داری و عشقمان فارغ از رنگ و ریای مادیات است
:girl_sigh::5:
 

 


[ پنج شنبه 87/12/29 ] [ 8:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

عشق یعنی این - ازدواج با دختری که سرطان دارد



ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 87/12/28 ] [ 4:0 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 81
کل بازدیدها: 731968

فروشگاه تی شرت محرم