سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

نکاتی برای سلامتی سینه ها

اصولاً پستانهای زن را نمی توان جزئی از اندام جنسی او به شمار آورد. مهمترین نقش آنها در شیردهی است ولی از طرفی نمی توان نقش بسزای پستانها در تحریکات جنسی و لذت شهوانی را نادیده گرفت. فرایند ظهور و رشد سینه های زن در دوره بلوغ جنسی اش رخ می دهد و این رشد توسط هورمونهای جنسی از جمله استروژن و پروژسترون کنترل می شود.
ساختار پستانها
غدد پستانی بجز دوران بارداری و شیردهی در یک مرحله غیر فعال به سر می برند. ساختار اصلی آنها بافت چربی و همینطور بافت کشی متشکل از رشته های الاستیک می باشد. هر پستان از 20-15 بخش به نام «لوب» تشکیل شده است که مانند گلبرگهای گل مینا در کنار هم قرار دارند. هر لوب بنوبه خود از لوبولهای کوچکتر و در نهایت هزاران لوبول ریز تشکیل یافته است که در آنها شیر تولید می شود. در بین این اجزا شیارهایی به نام مجرا وجود دارد که به مرکز نوک پستان در ناحیه تیره پوست که «آراُلا» نام دارد منتهی می شود. فضای باقیمانده میان مجراها و لوبولها را چربی پر می کند.

 

هر کدام از این غدد مولد در سطح رویی قفسه سینه و در بالای ماهیچه پکتورالیس قرار دارند. زمان حاملگی حجم اجزای خوشه مانند داخل لوبها افزایش یافته و طی دوره تولید شیر، سلولها مواد تشکیل دهنده شیر از جمله پروتئین و چربی تولید می کنند. این سلولها همچنین به هنگام شیردهی منقبض شده و باعث خروج آن از پستانها می شوند.

داخل پستانها هیچ ماهیچه ای وجود ندارد، بلکه ماهیچه «پکتورالیس» درست زیر آنها قرار گرفته و دنده ها را می پوشاند. علاوه بر بافت چربی و فیبرهای الاستیک می توان به رگهای خونی و همچنین رگهای لنفاوی در سینه اشاره نمود. رگهای لنفاوی در مسیر خود به اجزای لوبیا مانندی بنام غدد لنفاوی که معمولاً زیر بغل، کشاله رانها و دیگر نواحی بدن یافت می شوند، می پیوندند.

شکل ویژه پستانها و جایگاه مخصوصشان از طریق رباطهای خاصی که بافت پستانها را در بر گرفته و آنها را حفاظت می کنند تعیین می شود. این رشته ها که به «رباطهای کوپر» معروفند در دوره حاملگی و نیز کهولت شل و یا کشیده می شوند و موجبات آویزان شدن آنها را فراهم می آورند.

هورمونهای جنسی در رشد و تکامل پستانها در دوره بلوغ و تولید شیر از اهمیت بسزایی برخوردارند. استروژن در رشد و نمو غدد و مجاری پستان نقش داشته و پروژسترون محرک اصلی تغییر و تکامل سلولهای سازنده شیر می باشد.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 87/11/27 ] [ 9:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

کاریکاتور های ویژه دانشجویان


[ شنبه 87/11/26 ] [ 8:0 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

http://www.iranalive.org فروردین ماه: پافشاری بیش از حد در مورد خواسته هایتان نکنید . بدهی خود را بپردازید و در صورت طلبکاربودن در وصول مطالبات خود اقدام کنید. بزودی هدیه ای از یک دوست دریافت خواهید کرد.

 

http://www.iranalive.org اردیبهشت ماه: از نزدیکان خود زیاد متوقع نباشید و سعی کنید توقع آنها را حتی المقدور برآورده سازید و ارج بیشتری به خواسته هایشان بگذارید. موقیت شما در انجام کارهائیست که بصورت گروهی انجام میشود از اینرو از تک روی بپرهیزید.

 

http://www.iranalive.org خرداد ماه: تدارک یک مسافرت را باید حتما ببینید. اگر پولی را برای منظور خاصی پس انداز کرده اید الآن بهترین موقع برای مصرف آن است ولی ریسک نکنید. الزامی ندارد که حتما و باید پس اندازتان در جهتی خرج شود که قبلا برایش برنامه ریزی شده است بلکه میتوان آنرا به بهترین نحو برای کاری که امروز پیش آمده است مصرف کرد.

 

http://www.iranalive.org تیر ماه: مشکلات خود را سیاستمدارانه حل کنید و از بازگو کردن آنها بدیگران بپرهیزید. اطلاع یافتن سایرین از مسائل و مشکلات زندگی شما نه تنها کمکی در جهت رفع آن مشکلات بشما نخواهد کرد بلکه بی جهت مسائل خصوصی زندگی شما را فاش خواهد نمود.

 

http://www.iranalive.org مرداد ماه: زود رنج و تودار هستید و سطح توقعتان از دیگران بالاست . کم حوصلگی را کنار بگذارید و سعی کنید با آنچه که آماده و مهیاست بسازید و در جهت بازدهی بیشتر باز هم کوشش کنید و از ادامه کار نهراسید.

 

http://www.iranalive.org شهریور ماه: تغییراتی قابل توجه در سطح در آمدتان پیش خواهد آمد که توقعش را نداشتید و از این لحاظ خیلی خوشحال خواهید شد. دخالت اطرافیان در زمینه های کاری و یا حتی در زندگی خصوصیتان نه تنها باعث رنجش شماست بلکه امکان ایجاد اختلال نیز خواهد کرد از اینرو اجازه ندهید که دیگران بتوانند تا باین درجه خود را بشما نزدیک کرده یا تحلیل کنند.

 

http://www.iranalive.org مهر ماه: توجه خود را معطوف به محیطی که در آن زندگی میکنید نمائید تا بتوانید از آنچه که در پیرامون شما میگذرد نتیجه گیری صحیح بعمل آورید. از بهمزدن مشکلات نه تنها نتیجه ای عاید شما نخواهد شد بلکه همواره مشکلات جدیدتری را ایجاد خواهید کرد.

 

http://www.iranalive.org آبان ماه : چندان دلگرم به کار نیستید و این در نتیجه عوامل و شرایطی است که در اطراف شما میگذرد. مسائل مالی از عمده ترین مسائل شما میباشند و برنامه ریزی برای سرمایه گذاریهای درازمدت مانند خرید خانه و ملک از مهمترین اموریست که باید به آن توجه کنید چون این قبیل امور در ستاره ی شما خوب آمده است.

 

http://www.iranalive.org آذر ماه: مشاجره ای با یک دوست خواهید داشت که احتمالا منشا آن از خود شماست. زیاد سخت نگیرید و از اینکه مشکلات سایرین را مشکلات خود بدانید پرهیز کنید.

 

http://www.iranalive.org دی ماه: مدت نسبتا زیادیست که درگیر مسائل مالی هستید ولی نه برای احتیاجات روزمره زندگی بلکه برای سرمایه گذاری بلند مدتی که سالهاست بآن فکر میکنید. خرید خانه و یا ملک تجاری از مهمترین برنامه های شما محسوب میشوند و در صدر کارهای شما قرار دارند ولی ظاهرا هنوز موقع مناسب آن در طالع شما فرا نرسیده است.

 

http://www.iranalive.org بهمن ماه: تغییراتی آهسته و بطنی در زندگی شما در حال وقوع است که نتایج مطلوبی برایتان خواهد آورد. ایده های جدیدی در زمینه های کاری و شغلی بدستتان میرسد که بسیار کارآمد اند و اگر از آنها استفاده کنید ثمره بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.

 

http://www.iranalive.org اسفند ماه: امکانات جدید و متنوعی در خصوص زندگی داخلی شما پیش خواهد آمد که باید از آنها حداکثر استفاده را بعمل آورید. اگر شاغل هستید و یا جویای کار ثمره جالبی را از زحمات و کوششهای خود بدست خواهید آورد که بمراتب بیش از آنچیزی خواهد بود که که انتظارش را داشته اید.

 


[ شنبه 87/11/26 ] [ 5:0 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

 عکس های جدید لیلا اوتادی


لیلا اوتادی

ادامه مطلب...

[ شنبه 87/11/26 ] [ 12:50 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
عکس های داغ و دیدنی روز در بزرگترین سایت عکس ایران
والپیپر ولنتاین - Valentine Wallpaper 

برای دریافت والپیپر ها در سایز اصلی بر روی آنها کلیک کنید.

    

ادامه مطلب...

[ شنبه 87/11/26 ] [ 12:48 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

 

در نشست خبری پنجاه و نهمین جشنواره فیلم برلین، «اصغر فرهادی»، «رعنا آزادی‌ور»، «مریلا زارعی»،‌«پیمان معادی» و «گلشیفته فراهانی» حضور داشتند

دیروز(شنبه) اولین نمایش درباره الی در جشنواره برلین انجام شد و طبق پیشبینیها، گلشیفته فراهانی نیز همراه با اصغر فرهادی، مریلا زارعی، رعنا آزادی ور و پیمان معادی در نشست خبری این فیلم حضور داشت. آنها سپس در سالن گراند هایات هتل روی سن جشنواره رفتند و عکس‌هایی به یادگار گرفتند. همانطور که چندی قبل بیان داشتیم، ترس و نگرانی مسئولان از حضور درباره الی در برلین، تنها به خاطر نوع پوشش گلشیفته بود و اینکه مبادا حادثه ی تاریخی فرش قرمز مجموعه دروغها بار دیگر تکرار شود! ولی ابراهیم حاتمی کیا گویا با گلشیفته صحبتهایی نموده و او نیز به احترام حاتمی کیا، به او قول داده که در این مراسم با حجاب ظاهر شود و می بینید که همینگونه نیز شد!

همچنین عوامل سازنده این فیلم در سالن گراند هایات هتل روی سن جشنواره رفتند و عکس‌هایی به یادگار گرفتند. این فیلم امروز در بخش مسابقه جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. امسال 26 فیلم در بخش مسابقه با یکدیگر رقابت می‌کنند که 15 فیلم از آن‌ها تاکنون نمایش داده نشده‌اند. فیلم ایرانی «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی نیز در بین فیلم‌های بخش مسابقه است. ترانه علیدوستی،‌شهاب حسینی، مریلا زارعی، پیمان معادی و مانی حقیقی در این فیلم بازی کرده‌اند. این فیلم در بخش مسابقه داخلی بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور دارد

مهم‌ترین بخش جشنواره فیلم برلین بخش مسابقه آن است که با جشنواره‌های فیلم کن و ونیز بر سر نمایش فیلم‌های جذاب و ستارگان محبوب رقابت می‌کند. امسال فیلم‌هایی از کشورهای ایتالیا، ایران، بریتانیا، پرو، دانمارک، رومانی، فرانسه، آرژانتین، آلمان، آمریکا، اروگوئه، اسپانیا، لهستان، مجارستان و یونان در بخش مسابقه این جشنواره حضور دارند

نکته ی جالب در تمامی عکسها، این است که گلشیفته به هیچ وجه در هیچ نقطه ای، در کنار اصغر فرهادی و دیگر بازیگران فیلم دیده نمی شود. در واقع آنها ? نفره در یک سو هستند و گلشیفته نیز سویی دیگر! به نظر می رسد که کدورتی از گلشیفته در دل اصغر فرهادی عزیز وجود دارد که مربوط به مسائل و حواشی اخیر است. گویا گلشیفته صرفا به دعوت جشنواره برلین در آنجا حضور یافته و نه دعوت اصغر فرهادی! اکثریت دوربینها نیز به طرز جالبی تنها بر روی او متمرکز بودند و حرکات او را ثبت می کردند!

 ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 87/11/23 ] [ 1:8 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

خواهران غریب بعد از 15 سال

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

چی بودند چی شدند   big grin


[ چهارشنبه 87/11/23 ] [ 1:3 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

لباس عروس

 

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 87/11/23 ] [ 12:55 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

پدیده جوی استثنائی

 

 

ابرهای ماماتوس Mammatus Clouds :

نام این ابرها برگرفته از کلمه لاتین mamma به معنای پستان است و دلیل آن شباهت این ابرها با سینه های جنس مونث میباشد . این ابرها میتوانند نشاندهنده پیدایش طوفان باشند . 



ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 87/11/23 ] [ 12:48 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

روز ولنتاین - روز عشق بر عاشقان مبارک

نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست . . .
ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 87/11/23 ] [ 12:41 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 729071
فروشگاه تی شرت محرم