سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

پسری که دختر شد
مامان من یک دختر هستم!”، این حرفی بود که جسی (جوزف) وقتی که ? سال داشت به مادرش گفت! وقتی که وی ? ساله شد دلش نمی خواست که موهایش را کوتاه کند و وقتی که ? ساله بود خانواده وی به این نتیجه رسیده بودند که فررند آنها واقعا دختر است!
 


 

مادر ?? ساله جسی می گوید که وقتی جسی بچه بود همیشه سعی می کرد اسباب بازی های پسرانه خود را با اسباب بازی های پسرانه عوض کند! و وقتی که بزرگتر شد و زبان باز کرد همیشه می گفت من یک دخترم!

بیشتر پدر مادر ها وقتی با این مشکل مواجه می شوند، سعی می کنند که فرزند خود را از دید دیگران مخفی نگه دارند ولی پدر و مادر جسی این کار را نکردند بلکه به وی کمک کردن که هویت خویش را بدست آورد و وقتی که ?? ساله شد مورد عمل جراحی قرار گرفت و هورمونهای زنانه به وی تزریق شد.

جسی در مورد اینکه دختر شده می گوید: “من خیلی خوشحالم که دختر شده ام چون که الان می تونم در آشپزخانه آشپزی کنم و موهام رو بلند کنم!”
 ادامه مطلب...

[ یکشنبه 88/8/3 ] [ 1:15 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

مراسم عروسی در عشایر ‌اشترانکوه لرستان

در میان کوه های سر به آسمان کشیده لرستان ، عشایر بختیاری در حوالی الیگودرز و ازنا زندگی می کنند و زندگی روایتی دیگر دارد. تا آنگاه که مجلس عروسی به پا شود و سرور جشن و پایکوبی ، سوارکاری و تیر اندازی نیز بتوانند به عنوان رسوم کهن این مردمان عرض اندام کنند . اما این بدان معنا نیست که عادتهای شهر نشینی در جمع این مردمان رسوخ نکند.
 


ادامه مطلب...

[ یکشنبه 88/8/3 ] [ 1:13 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

عوامل افزایش دهنده نیروی جنسی

آیا می دانید چه مواد غذایی و چه فعالیت هایی باعث افزایش یا کاهش میل جنسی می شوند؟

 

ویتامین A
ویتامین A از ویتامین های محلول در چربی است که نقشی اساسی را در تولید مثل ایفا می کند.این ویتامین در هویج، کلم، شلغم، اسفناج، بروکلی، کاهو، فلفل قرمز و انبه یافت می شود.
 ادامه مطلب...
[ یکشنبه 88/8/3 ] [ 1:11 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

عکس های عاشقانه و زیبا از کودکان


ادامه مطلب...

[ یکشنبه 88/8/3 ] [ 1:9 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
مدل های لباس مجلسی زنانه 2009 قسمت دوازدهم


http://www.myup.ir/images/ehdu7ia8k1phuljlipgk.jpg

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 88/8/3 ] [ 1:7 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

جشن مهرگان

    جشن مهرگان یکی از اعیاد قدیم ماایرانیان ست ، در ایران باستان ، جشن مهرگان پس از نوروز دارای اهمیت ویژه‌ای بود . دلیل آن این است که هر دو آغاز فصل‌های سال را نوید می‌دادند ( درآنزمان سال به دو فصل تقسیم شده بود: تابستان و زمستان) بلکه مهرگان جشنی است که تنها نزد دانشمندان و نویسند گان و شاعران همچنان برجاست و از این رو جزو جشن های کهن بحساب می آید.

       از نظر تاریخی ، در این روز نیروی داد و راستی به سرکردگی کاوه آهنگر بر ارتش دروغ و ستمگری آژی دهاک ( ضحاک) پیروز شد و فریدون به شاهی رسید . مبارزه راستی و دروغ ، داد و ستم در ایران ریشه دینی دارد و همه جشن‌های ملی هم به گونه‌ای این مبارزه و پیروزی نهایی حق بر نا حق را نشان می‌دهد . ولی ، در تاریخ مهرگان این جنبه درخشندگی ویژه را دارد
ادامه مطلب...

[ یکشنبه 88/8/3 ] [ 1:3 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

مدل های لباس نامزدی  2009 

[ یکشنبه 88/8/3 ] [ 12:57 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
21 راه تضمینی برای فروپاشی رابطه

 

http://www.iranroshan.com

طبق آخرین یافته ها، تداوم و تکرار 20 اشتباه درطرز تفکر و برقراری ارتباط که افراد مرتکب آن میگردند، توانایی نابود ساختن هر رابطه ای را دارا میباشد:



1- سرسختانه همواره خود را حق بجانب دانستن، حتی زمانی که ادله کافی در اختیار نداشته باشید.

2- هیچگاه عذرخواهی نکردن، حتی زمانی که تقصیر کار بودن شما اثبات گردیده باشد.

3-بی رحمانه خطاها ی شریک زندگی خود را بازگو کردن.
ادامه مطلب...

[ یکشنبه 88/8/3 ] [ 12:54 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

زیباترین مدل های کفش زنا نه  2009  قسمت  اول

[ یکشنبه 88/8/3 ] [ 12:49 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

رازهایی از هدیه دادن گل

گل علاوه بر سمبل زیبایی، یکی از هدایایی است که نشان دهنده احساسات و عواطف انسان در شرایط مختلف است. هدیه دادن گل برای هدیه گیرنده احساس خوشایندی را به وجود می آورد که معمولا نشانه علاقه و صمیمیت هدیه دهنده محسوب می گردد و باعث زینت و شادابی محفل نیز می شود. بهترین استفاده ای که می توان از این هدیه شادی بخش نمودآن است که گل های مختلف را در معانی متفاوت به عزیزانمان و آن هایی که دوستشان داریم هدیه بدهیم. این کار موجب می شود تا موجی از شادمانی و احساس صمیمیت و رضایت در وجود آن ها به حرکت درآید و غم و اندوه و مشکلات را مورد هجوم قرار دهد، علاقه افزایش می یابد و محبت ها پایدارتر می شود.
ادامه مطلب...

[ یکشنبه 88/8/3 ] [ 12:46 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 729635

فروشگاه تی شرت محرم