سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
"بریجت هریس" که برای سال ها قصه های مربوط به حضور پدر بزرگش در جنگ جهانی دوم و نبرد علیه نازی ها را از زبان مادرش شنیده بود هفته گذشته در جعبه یادگارهای پدر بزرگ در اتاق زیر شیروانی خانه پدری در کالیفرنیا مجموعه با ارزشی از عکس های هیتلر و نازی ها را کشف کرد.
بریجیت هریس سردبیر بخش عکس نشریه "لایف" که پدر بزرگش از سربازانی بود که در نبرد نرماندی سنگر به سنگر نازی ها را تا شکست عقب رانده بود هفته گذشته در میان یادگارهای پدر بزرگ که نزد مادرش نگهداری می شد به پاکت نامه‌ای برخورد کرد که 32 عکس و کارت پستال نایاب از آلمان نازی در آن بود.
این عکس ها و کارت پستال ها که توسط پدر بزرگش از آلمان آورده شده بود و برای سال ها در میان خرت و پرت ها و اسباب خانه دخترش خاک می خورد بعد از 16 سال از مرگش به شکل اتفاقی توسط هریس پیدا شد.
این عکس ها که مربوط دوران جوانی و میانسالی هیتلر و زمام داری حزب نازی است از بسته های تبلیغی این حزب بوده که در آن زمان سعی در نشان دادن تصویر مردی انسان دوست، محبوب، وطن پرست و مهربان از پیشوای آلمان‌ها داشته است. هریس که این عکس ها را در "لایف" منتشر کرده ذیل آنها نوشته متاسف است که پدربزرگش از دنیا رفته و هیچ اطلاعی از اینکه چگونه و کی این مجموعه به دستش رسیده ندارد.

 
http://mj6.persianfun.info/img/93/6/Hitler/153183_368.jpg

 
پاکت نامه حاوی عکس های هیتلر و آلمان نازی
[ سه شنبه 93/6/18 ] [ 6:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
است. او با هنر خاصی لب های خودش را به شکل شخصیت های معروف کارتونی نقاشی میکند!
گوناگون
[ سه شنبه 93/6/18 ] [ 4:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
[ دوشنبه 93/6/17 ] [ 3:27 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
نوشته های طنزِ حاصل ذهن خلاق هموطنان ایرانی از ابتدای پیدایش اس.ام.اس و ایمیل تا امروزه در شبکه‌های اجتماعی حضور همیشگی و پررنگی داشته و دارند. سعی داریم در این سری مطالب گزیده ای از این نوشته ها را در قالب تایپوگرافی در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد.

لطفا مثل همیشه ما را با نظراتتان یاری کنید.
http://mj6.persianfun.info/img/93/6/Irooni-Jamaat1/352637_825.jpg
[ دوشنبه 93/6/17 ] [ 6:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
کلید ورود به اون دنیا ! :))
http://mj6.persianfun.info/img/93/6/Ax-Neveshteh-38/30.jpg
[ دوشنبه 93/6/17 ] [ 3:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
نر از جمله فعالیت‌هایی است که معمولا در خانواده‌ها گردش پیدا کرده و فرزندان هنرمندان نیز به این حرفه رو می‌آورند. سینما نیز از این قاعده مستثنی نیست و فرزند بازیگران گاه شیفته این رشته شده و همچون خانواده خود وارد این فضا می‌شوند و گاه با دیدن سختی‌هایی که پدران یا مادرانشان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کلا قید ورود به عرصه سینما را می‌زنند. در ادامه این ایمیل می‌توانید با بازیگرانی آشنا شوید که پدر یا مادرشان دستی در عرصه فعالیت‌های سینمایی دارند. کسانی که خود اکنون بازیگرند و باید منتظر ماند و دید که آیا فرزندانشان به این رشته گرایش پیدا می‌کنند یا خیر.

لیلا حاتمی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
[ یکشنبه 93/6/16 ] [ 7:0 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
یکی از مهمترین سفرهای دوران سلطنت محمدرضا پهلوی به امریکا سفر وی در سال 1341 و در زمان جان. اف. کندی بود که وی پس از بازگشت نخست وزیر را برکنار و آنچه اصول ششگانه انقلاب شاه و ملت می خواند را به رفراندوم گذاشت.
 پس از آنکه در سال 1960، جان. اف. کندی و دموکرات ها به کاخ سفید راه یافتند رویه‌ای متفاوت با دولت جمهوری خواه آیزنهاور در قبال شاه پیش گرفتند.
کندی از آنجا که در مبارزات انتخاباتی وعده تغیر در سیاست خارجی و داخلی امریکا داده بود پس از کسب قدرت طرح جدید "اتحاد برای پیشرفت" و سیاست "مرزهای نو" را با هدف جلوگیری از قیام مردم در کشورهای جهان سوم علیه آمریکا طرح ریزی کرد. بر اساس این طرحها، کندی به شاه ایران فشار آورد که دست به اصلاحات اجتماعی در ایران بزند و به این منظور علی امینی سفیر سابق ایران در امریکا را به نخست وزیر منصوب کند. شاه به رغم میل باطنی امینی را به نخست وزیر انتخاب کرد.
امینی در مدت کوتاه نخست وزیر خود تلاش های بی نتیجه ای چون انحلال‏ مجلس بیستم، زندانی کردن سپهبد "حسین آزموده" دادستان نظامی بعد از کودتا، برکناری تیمور بختیار از ریاست سازمان امنیت (ساواک)، برکناری تعدادی از مقامهای‏ بلند پایه ایران که مشهور به فساد و طرفداری از انگلستان بودند برای تثبیت قدرت خود انجام داد که همین امر شاه را برای برکناری‌اش مصمم تر کرد. 
سر انجام ناتوانی امینی در انجام اصلاحات داخلی سبب شد شاه در فروردین 1341 با سفر به امریکا زمینه‌های برکناری او را در مذاکره با کندی فراهم کند.
س از این ملاقات کندی پذیرفت که شاه امینی را برکنار کند و خود برنامه اصلاحات را در دست گیرد. به علاوه در پایان این مسافرت اعلامیه مشترکی به امضای جان. ‌اف. کندی و محمدرضا پهلوی منتشر گردید که طی آن آمریکا با صراحت، خود را متعهد به پشتیبانی از شاه ایران کرده بود. عکس های مربوط به سفر شاه به امریکا در سال 1341 در موزه کتابخانه کندی قابل دسترسی است.
www.ROZANEHONLINE.com
[ یکشنبه 93/6/16 ] [ 3:45 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

اپل دعوت نامه های کنفرانس مطبوعاتی رویداد پیش رو در 9 سپتامبر را برای مطبوعات ارسال کرد. شایعات نیز پیش از این همین زمان را اعلام کرده بودند، بنابراین باید در انتظار رویدادهای غافلگیرکننده ای در این روز باشیم.

انتظار می رود که اپل از مدل 4.7 اینچی گوشی هوشمند ایفون 6 در این کنفرانس پرده برداری کند، گوشی هوشمندی که تا به حال اطلاعات زیادی از ان لو رفته است. البته ساعت هوشمند iWatch نیز در این روز رونمایی می شود و به نسل بعدی ایفون خواهد پیوست.

با توجه به زمان عرضه ساعت هوشمند کمپانی ال جی موسوم به G Watch R و همچنین ساعت هوشمند موتورولا موسوم به Moto 360، اپل باید برای به تسخیر در اوردن حوزه تکنولوژی های پوششی ، بیشتر عجله کند. دلیل دیگری که باعث می شود که iWatch زودتر از ساعت هوشمند موتورولا رونمایی شود، این است که اپل به تازگی یکی از فروشندگان حرفه ای ساعت شرکت هویر را استخدام کرده است.

اپل امسال با کمپانی بیتس همکاری می کند که این همکاری شاید باعث شود که در رویداد رونمایی از ایفون، چیزهای جالبی را شاهد باشیم. ما امیدواریم که کمپانی اپل، برخی از مشخصات این گوشی را به صورت راز نگه داشته باشد تا بتواند ما را به اندازه ای فراتر از صفحه نمایش یاقوت کبود، غافلگیر کند.

و در پایان اینکه، انتظار می رود تمام دستگاه های شرکت اپل که در 9 سپتامبر رونمایی خواهد شد دارای سیستم عامل iOS 8 باشند.


[ یکشنبه 93/6/16 ] [ 3:23 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

همانطور که چندی پیش به شما اطلاع دادیم، دعوتنامه های کنفرانس معرفی آیفون 6 از سوی اپل برای مدعوین ارسال گردید که تاریخ دقیق آن 9 سپتامبر(18 شهریور) اعلام شد. شما هم به طور حتم علاقه بسیاری دارید که از راه دور در این کنفرانس حضور داشته باشید و هیجان معرفی آیفون 6 را تجربه کنید. ما هم اکنون توییکی را به شما معرفی خواهیم کرد که به کمک آن می توانید روزشمار بسیار کاربردی و دقیقی را روی لاک اسکرین خود داشته باشید تا به موقع به پوشش همزمان و مجازی کنفرانس اپل برسید. این توییک به تازگی توسط توسعه دهنده ای به نام Loopers عرضه شده است که بسیار جالب است. این توییک برای کنفرانس های آینده اپل نیز قابل استفاده است زیرا به صورت خودکار به روز رسانی می گردد تا ساعت و روز کنفرانس های اپل را به شما اطلاع دهد.

 

 Apple Event Countdown – Lockscreen Widget

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/6/16 ] [ 3:20 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

طبق اعلام قبلی در نهم ماه میلادی سپتامبر یعنی هجدهم شهریور ماه نسل ششم پرطرفدارترین تلفن همراه دنیا یا همان iPhone  رسما رونمایی خواهد شد و این محصول برای فروش آماده می شود.

آیفون 5 اس در کنار آیفون 6
[ یکشنبه 93/6/16 ] [ 2:55 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 729710
فروشگاه تی شرت محرم