سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

فتوکاتور های روز

[ دوشنبه 88/5/19 ] [ 1:17 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

تاثیر شگفت آور قطعات رنگی در دکوراسیون
1- رنگ بنر نئونی



بازسازی کنید.

اثاثیه دست دوم یا قدیمی را با روکشی از یک یا دو رنگ مرمت نمایید. با استفاده از این رنگ می‌توانید یک قطعه را مرتب کرده و برای اتاق خواب فرزند نوجوان خود به کار ببرید. لوازم اضافی را از یاد نبرید. گاهی اوقات از یک چهار پایه می‌توانید بهترین استفاده را بکنید.
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 88/5/19 ] [ 1:16 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

هیچ چیز بیشتر از این خوشبختی و شادی من را تباه نمی کند که وقتی خودم را با کسی مقایسه می کنم. اما چرا اینکار را می کنم؟ اینکار باعث می شود دیگر از آنچه هستم و آنچه دارم نتوانم لذت ببرم. همیشه کسی وجود دارد که شغلی بهتر، پول بیشتر، ماشین زیباتر، یا صورت جذاب تری داشته باشد. خیلی ها هم هستند که همه اینها را با هم دارند. شما هم عادت کرده اید مدام خودتان را با دیگران مقایسه کنید؟

البته ما همیشه ظاهر کار را می بینیم. تصورت ما همیشه براساس ظاهر بیرونی شکل می گیرد. اینجور مقایسه فقط باعث ناراحتی ما می شود.

من خودم تو موقعیت های خیلی زیادی اینکار اشتباه را انجام می دهم. مثلاً در کار با خودم فکر می کنم که چقدر همکارم باهوش است و غبطه می خورم که چرا من نمی توانم مثل او باشم؟ گاهی اوقات همکارانی را می بینم که پول بیشتری در می آورند و باز همان حسرت و غبطه. اینگونه فکرها فقط احساس ناراحتی، ناامنی و افسردگی در من باقی می گذارند.

راه های مختلفی وجود دارد که مقایسه کردن خودمان با دیگران باعث آسیب رساندن به ما می شوند و اگر ادامه پیدا کنند، آنوقت یک خلاء عمیق عاطفی در ما ایجاد می شود. در زیر به بعضی از احساساتی که موقع مقایسه کردن خودم با دیگران به من دست می داد اشاره می کنم. ببینید شاید شما هم درگیر چنین احساساتی می شوید.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 88/5/19 ] [ 1:15 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

مدل لباس عروس 2009


ادامه مطلب...

[ دوشنبه 88/5/19 ] [ 1:13 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

11ماده غذایی افزایش دهنده طول عمر

خوب است بدانید که این مواد غذایی که به خاطر همین مسئله مشهور شده اند،حاوی دسته ای ویتامینها و مواد شیمیایی مخصوص هستند که به شما برای مقابله با بسیاری از بیماری های کشنده کمک می کند.

در اینجا به دسته ای از این مواد غذایی اشاره می کنیم:
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 88/5/19 ] [ 1:3 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

فتوکاتور های طنز روز

 
[ دوشنبه 88/5/19 ] [ 1:2 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

8446845-lg1

ی« یکی بود یکی نبود. یه روزی روزگاری یه خانواده ی سه نفری بودن. یه پسر کوچولو بود با مادر و پدرش.بعد از یه مدتی خدا یه داداش کوچولوی خوشگل به پسرکوچولوی قصه ی ما میده.بعد از چند روز که از تولد نوزاد گذشت .. پسرکوچولو هی به مامان و باباش اصرار می کنه که اونو با نوزاد تنها بذارن.اما مامان و باباش می‌ترسیدن که پسرشون حسودی کنه و یه بلایی سر داداش کوچولوش بیاره.اصرارهای پسرکوچولوی قصه اونقدر زیاد شد که پدر و مادرش تصمیم گرفتن اینکارو بکنن اما در پشت در اتاق مواظبش باشن.

پسر کوچولو که با برادرش تنها شد … خم شد روی سرش و گفت : داداش کوچولو! تو تازه از پیش خدا اومدی … به من می گی قیافه ی خدا چه شکلیه ؟ آخه من کم کم داره یادم میره!»



[ دوشنبه 88/5/19 ] [ 12:59 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

http://www.BirjandPortal.ir

اونقدر نذاشتی بره کارش رو بکنه، کارش رو سرپایی انجام داد!!!


[ دوشنبه 88/5/19 ] [ 12:58 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

عکس های زیبای هنری


عکسهای زیبای کاملا هنری - miadgah

Arndt Laude، گاهی اوقات قرارگیری در مکان و زاویه‌ای مناسب و همچنین شکار لحظه ای بدیع سبب خلق عکسی عالی می‌شود. این اتفاق در اینجا افتاده است
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 88/5/19 ] [ 12:55 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

تفاوت ارتش ایران با چین و آمریکا...

1- چین
efgtw2.jpg
2- آمریکا
5y6grc.jpg
3- ایران
29l0f35.jpg


2v35wug.gif


[ دوشنبه 88/5/19 ] [ 12:53 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 120
کل بازدیدها: 730380

فروشگاه تی شرت محرم