سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
[ شنبه 93/6/15 ] [ 1:20 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

تصاویر برخی از بازیگران در سریال‌ها و فیلم‌ها تلویزیونی در حالی پخش می‌شود که این تصاویر با چهره واقعی آن ها در جامعه تفاوت چشمگیری دارد آن‌چنان که گاهی بیننده را در شناسایی هنرپیشه مورد نظر دچار مشکل می‌کند!

هانیه توسلیتفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

سمانه پاکدل
تفاوت چهره بازیگران زن ایرانی در پشت و جلوی دوربین

ادامه مطلب...

[ شنبه 93/6/15 ] [ 1:15 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
http://mj6.persianfun.info/img/93/6/Tunnel39/01.jpg
نمایی از منطقه بریم آبادان - اواخر دهه 40 خورشیدی
[ چهارشنبه 93/6/12 ] [ 6:49 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
سال 1900: زنی در حال عطسه: عکس‌های تصادفی مثل این امروزه اهمیت خاصی ندارند ولی تصور کنید که آن زمان که گرفتن عکس تشریفات خود را داشت، گران بود و به علاوه از نقطه نظر فناوری عکاس‌های ترجیح می‌دادند سوژه کاملا ثابت باشد، این عکس بایستی ارزشمند بوده باشد!

 

گروه سرگرمی ROZANEH

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/6/12 ] [ 6:38 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
[ یکشنبه 93/6/9 ] [ 6:47 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
[ یکشنبه 93/6/9 ] [ 6:46 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
[ یکشنبه 93/6/9 ] [ 3:10 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
جواد ظریف در کنسرت همایون شجریان

در صفحه منتسب به همایون شجریان در فیس بوک عکسی از شب آخر کنسرت چرا رفتی درج شده است که در آن جواد ظریف و علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهمانان شب آخر کنسرت همایون شجریان بودند.
http://mj6.persianfun.info/img/93/6/Roozegar34/zimg_020_21.jpg
[ یکشنبه 93/6/9 ] [ 2:43 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]



 
گل علاوه بر سمبل زیبایی، یکی از هدایایی است که نشان دهنده احساسات و عواطف انسان در شرایط مختلف است.
هدیه دادن گل برای هدیه گیرنده احساس خوشایندی را به وجود می آورد که معمولا نشانه علاقه و صمیمیت هدیه دهنده محسوب می گردد و باعث زینت و شادابی محفل نیز می شود.
بهترین استفاده ای که می توان از این هدیه شادی بخش نمود آن است که گل های مختلف را در معانی متفاوت به عزیزانمان و آن هایی که دوستشان داریم هدیه بدهیم. این کار موجب می شود تا موجی از شادمانی و احساس صمیمیت و رضایت در وجود آن ها به حرکت درآید و غم و اندوه و مشکلات را مورد هجوم قرار دهد، علاقه افزایش می یابد و محبت ها پایدارتر می شود.

گل لطیف است و احساس لطافت را در روح انسان ها دوچندان می کند و رایحه خوش آن تمام وجود فرد را دگرگون می سازد.
اهدای گل نیاز به مناسبت ندارد و بد نیست بعضی وقت ها شاخه ای گل به همسر، مادر، پدر، خواهر، برادر، فرزند و همکار و آن هایی که دوستشان داریم هدیه بدهیم.
با اهدای گل عواطف و احساسات خود را بیان کنیم و دیگران را شگفت زده نماییم.
دست کم با این کار طراوت، شادابی، خنده و صمیمیت جای سلام و احوالپرسی روزمره و تکراری ما را خواهد گرفت و در وجود طرف مقابل غوغایی شگفت انگیز به پا خواهد شد.
[ یکشنبه 93/6/9 ] [ 2:35 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

یک روز کارمند پستی که به نامه هایی که آدرس نامعلوم داشت، رسیدگی می کرد متوجه نامه ای شد که روی پاکت آن با خطی لرزان نوشته شده بود: «نامه ای به خدا»! با خودش فکر کرد بهتر است نامه را باز کند و بخواند. در نامه آمده بود: «خدای عزیزم بیوه زنی 83 ساله هستم که زندگی ام با حقوق ناچیز باز نشستگی می گذرد. دیروز یک نفر کیف مرا که 100 دلار در آن بود، دزدید. این تمام پولی بود که تا پایان ماه باید خرج می کردم. یکشنبه هفته دیگر عید است و من دو نفر از دوستانم را برای شام دعوت کرده ام، اما بدون آن پول چیزی نمی توانم بخرم. هیچ کس را هم ندارم تا از او پول قرض بگیرم. خدایا به من کمک کن...» کارمند اداره پست خیلی تحت تاثیر قرار گرفت و نامه را به سایر همکارانش نشان داد. نتیجه این شد که همه آن ها جیب خود را جست وجو کردند و هر کدام چند دلاری روی میز گذاشتند. در پایان 96 دلار جمع شد و برای پیرزن فرستادند همه کارمندان اداره پست از این که توانسته بودند کار خوبی انجام دهند خوشحال بودند. عید به پایان رسید و چند روزی از این ماجرا گذشت، تا این که نامه دیگری از آن پیرزن به اداره پست رسید که روی آن نوشته شده بود: «نامه ای به خدا !» همه کارمندان جمع شدند تا نامه را باز کنند و بخوانند. مضمون نامه چنین بود: «خدای عزیزم، چگونه می توانم از کاری که برایم انجام دادی تشکر کنم. با لطف تو توانستم شامی عالی برای دوستانم مهیا کنم و روز خوبی را با هم بگذرانیم. من به آن ها گفتم که چه هدیه خوبی برایم فرستادی البته چهار دلار آن کم بود که مطمئنم کارمندان اداره پست آن را برداشته اند!!....»


[ یکشنبه 93/6/9 ] [ 2:28 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 147
بازدید دیروز: 117
کل بازدیدها: 730755
فروشگاه تی شرت محرم