سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

مدل انگشتر طلا
http://www.photomea.com/files/ag2xwqkl5lt4lva74wnm.jpg
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 88/2/14 ] [ 12:2 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
کاربردی ترین مدل های کیف
[ دوشنبه 88/2/14 ] [ 11:42 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

ندیده ی شاه

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 88/2/14 ] [ 11:34 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

عکس طنز

تعجب نکنید!خانم مرکل صدر اعظم آلمان لباس عربی نپوشیده است! بلکه در کنار هیبت  "شیخ ناصر محمد الصباح"نخست وزیر کویت ایستاده است تا سرود ملی دو کشور نواخته شود.ولی اگر شیخ این شکلی بود بدک نبود

  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 88/2/14 ] [ 11:31 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

دفتر خاطرات یک عروس

 ادامه مطلب...

[ دوشنبه 88/2/14 ] [ 11:28 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

لحظه تاریخی تولد یک دلفین کوچولو

 

دلفین ها همیشه درشب و جاهای تاریک و بدون پنجره زایمان می کنند اما از شانس ما این دلفین در روز و روبروی یکی از پنجره های آکواریوم زایمان کرده تا عکاس خوش شانس ما این لحظات تاریخی رو ثبت کند.

 

این است تولد یک بچه دلفین

 ادامه مطلب...

[ دوشنبه 88/2/14 ] [ 11:18 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

مجله ی خبری

یوزارسیو بدون گریم

 <**ادامه مطلب...**>

شادی مردم امریکا پس از انتخابات

 

 

یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطان‌پرستی در جامعه هشدار داد و خبر داد که اکنون بیش از 70 فرقه شیطان‌پرستی در کشور فعال هستند.
به گزارش برنا، موقعیت جغرافیایی فعالیت این جریان مخرب و ویرانگر اخلاقی برخی ازشهرهای نقاط مرکزی و جنوب غربی ایران است و خشونت، خونخواری و آدم زدایی از ویژگی های آن به شمار می رود به گونه ای  که برخی از جوانان هوادار این جریان‌ها با آسیب رساندن به خود و دیگران درصدد ارتقای جایگاه خویش در گروه هستند.
بنا بر این گزارش، رفتار خشونت آمیز اعضای گروهای شیطان پرست با حیوانات و برخی از اطرافیان نیز بسیار تاسف‌بار و قابل تامل است.
 

یک کارشناس ارشد فرهنگی با اشاره به پوشش ها و مدل‌های جدید مد برخی از دختران و پسران از گسترش فعالیت گروه های شیطان پرستی ابراز نگرانی کرد و گفت: این جریان ضد فرهنگی از دهه 70 وارد کشور شد و در سایه غفلت مسئولان به سرعت در قالب شبکه های زیرزمینی در برخی از شهرستان ها و مراکز استان و همچنین  تهران بزرگ ریشه دوانید.

به نوشته برنا، در تحقیقات مستندی که به تازگی در اختیار مسئولان ارشد کشور قرار گرفته است، لباس های گشاد، لباس های رنگی جلف، انگشتر‌های خاص تیغ دار، دستبندهای متنوع و عجیب، گردنبندهای اسکلتی با موهای بلند یا سر طاس به عنوان نشانه‌های ویژه گروه‌های همسو با شیطان پرستی بیان شده است.

در این گزارش تاکید شده است که علاوه بر ماهواره ها و سایت‌های اینترنتی، انتشار کتب متعدد برای ترویج این جریان در داخل کشور عامل رواج این فرقه ها شده است.

برنا خاطرنشان ساخت: جریان شیطان پرستی در غرب با ابزار موسیقی اعلام موجودیت کرد و روابط نامشروع، موسیقی متال، رفتارهای ساحرانه و اعمال و مناسک خاص ماورایی و جادوگری از ویژگی های این جریان است.
 
یک عضو گروه تحقیقی که علاوه بر گزارش، فیلم مستندی از فعالیتها و رفتارهای شیطان پرستان در ایران تهیه کرده است،‌ در گفت وگو با برنا،  حتی از نفوذ علائم گروههای شیطان پرستی در رسانه های گروهی کشور سخن گفت و از این وضعیت، ابراز تاسف کرد.

 وی که نامش فاش نشده است، گفت: متاسفانه برخی از آهنگ های آگهی بازرگانی، و  تیتراژ برخی فیلمها و سریال ها، در کنار صحنه آرایی برخی برنامه ها، برگرفته از آئین‌ها و ملودی‌های گروههای شیطان پرستی است

 

 

مدرک اصلی کردان

1490fe7439477d

 

 

استخرمختلط در ترکیه

1490fe8f30ac59

 

تاکنون مشخص نشده است که ایران چک‌های تقلبی موجود در بازار ناشی از نبود جهات ایمنی است، یا مهارت جاعلان ایران چک.
 
در حالی که مقامات بانک مرکزی و مدیران ادارات پول و اسکناس کشور از وجود موارد ایمنی بخش به ایران چک‌های جدید مانند وجود دو نخ امنیتی با ضریب بالا، آرم حرارتی بانک مرکزی، نوشته‌های نیمه مرئی، نوشته‌های ماوراءبنفش، نوشته‌های اینفرارد و سایر موارد که به گفته آنان ایران چک‌های جدید را به امنیتی در حد پول‌های اروپایی رسانده است، اخبار رسیده حاکی از آن است که انواع تقلبی این ایران چک هم به بازار آمد.


نکته جالب این‌که این ایران چک‌ها که به دلیل نیاز نداشتن به درج اطلاعات در پشت آن، به راحتی قابل ارایه و استفاده است، در برخی بانک‌ها به مشتریان داده شده و آنان پس از استفاده و چرخیدن در چند مرکز تجاری و یا در دستان اشخاص متوجه شده‌اند که این ایران چک‌ها جعلی بوده‌اند.

گفتنی است،‌ بنا بر شنیده‌ها، جاعلان و شبکه‌های بزرگ جعل اسکناس و اوراق بهادار، مقادیر زیادی از ایران چک‌ها را جعل و وارد سیستم پولی جامعه کرده‌اند ـ چرا که در مکان‌های با فواصل متفاوت اخبار جعلی بودن ایران چک شنیده شده است ـ و به نظر می‌رسد پیش از هر گونه آسیب جدی به بدنه پولی اقتصاد کشور، باید با اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف از این گونه سوء استفاده‌های جلوگیری کرد

 

پلیس پاکستان روز جمعه به مراسم عروسی یک پسر 7 ساله با یک دختر 5 ساله در اسلام آباد حمله کرد و والدین این دختر و پسر را دستگیر کرد.

هنگام حمله پلیس به این مراسم 100 نفری هنوز مراسم عقد آنها اغاز نشده بود.

طبق قوانین پاکستان ازدواج افراد زیر 18 سال ممنوع می باشد.

هنوز از انگیزه والدین این کودکان مطلبی منتشر نشده است

 

 

اساس یک پژوهش آمریکایی مردها بسیار زودتر از زن ها متوجه خیانت های شریک زندگی خود متوجه می شوند.

مجله آلمانی فوکوس ضمن انتشار این پژوهش توضیح داد که مردها در زمان کوتاهی خیانت های همسرشان را کشف کرده و این عامل باعث خسارت های روحی سنگینی در آنها می شود. بر عکس خانم ها عکس العمل کمتری در برابر خیانت های شوهر دارند.

به گزارش شبکه خبری محیط، گفتنی است که رویارویی با حالتی شبیه خیانت موجب مشکوک شدن مردها به کودکانشان می گردد و این حالت به طور همیشگی خواهد بود

جدیدترین وسیله نقلیه پلاک شده

ابهام عکس


[ یکشنبه 88/2/13 ] [ 9:0 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

عکس های طنز

سایه مجسمه آزادی

[ یکشنبه 88/2/13 ] [ 5:0 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

جدیدترین عکس های دختر توماس بتی اولین مرد حامله دنیا

توماس بتی در کنار همسر و فرزندش در پارک دیده می شود

توماس بتی مرد آمریکایی که زن به دنیا آمده بود اما برای “تنظیم” جنسیت تحت عمل جراحی قرار گرفته بود او تیر ماه امسال زایمان کرد و دختری بدنیا آورد او بدلیل عدم توانایی همسرش  تصمیم گرفت خودش باردار شود هرچند توماس بیتی، ?? ساله، قانونا مرد به حساب می آید اما او اندام تناسلی زنانه اش را علیرغم برداشتن سینه ها حفظ کرده است

آقای بیتی در هاوایی با نام “ترسی لاگوندین” به دنیا آمد و بزرگ شد و یک بار در مسابقه زیبایی دختران نوجوان به مرحله نهایی رسیده بود

 

 

 ادامه مطلب...

[ یکشنبه 88/2/13 ] [ 12:29 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

عکسهای خفن

? ???????? ? ?? ?????? ?? Penny Parker - ????????, ???????, ???????

 ادامه مطلب...

[ یکشنبه 88/2/13 ] [ 12:24 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 108
کل بازدیدها: 730511

فروشگاه تی شرت محرم