سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

دیدار تیم فوتبال نمایندگان مجلس با پیشکسوتان ایران

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی در دیداری نمادین به مصاف تیم فوتبال منتخب پیشکسوتان ایران رفتند.

 

ادامه مطلب...

[ شنبه 88/2/5 ] [ 1:31 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

18 فاکتور جذابیت زنان از نگاه مردان


 

1- علائم جـوانی ( انـرژی، انــعطاف پذیری، پوست هـموار و شفاف، سرزندگی )

2- علائم تندرستی ( پوســت شـــفـاف، فـقـدان بـیماری، تناسب اندام)
ادامه مطلب...

[ شنبه 88/2/5 ] [ 1:26 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

صدام زنده است!

سرویس بین‌الملل «تابناک»  ـ  در حالی که نزدیک به سه سال از اعدام پر سر و صدای صدام می‌گذرد و اکنون قبر او نیز مشخص شده و همه اعضای خانواده صدام هم مرگش را باور کرده و همچنین چندی مراسم نیز برای او گرفته شده، «سی.ان.ان» در اقدامی ژورنالیستی و شانتاژ خبری، موضوع اعدام صدام به دست نیروهای آمریکایی را مورد تشکیک قرار داد.

شبکه خبری «سی.ان.ان» گزارش داد، یک خانم در سایت شخصی خود نوشته است: آنچه آمریکایی‌ها در سال 2003 دستگیر، محاکمه و اعدام کردند، بدل شماره 3 صدام بوده و نام او «میکائیل رمضان» است و صدام رئیس جمهور سابق عراق زنده بوده و همچنان فراری است و آمریکایی‌ها برای تمام کردن فشار روانی جامعه جهانی با دستگیری صوری شبیه صدام و محاکمه و اعدام او، در واقع، شر صدام را از سر خود کم کردند، نه اینکه صدام حقیقی را اعدام کرده باشند.

 ادامه مطلب...

[ شنبه 88/2/5 ] [ 1:24 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

آنجلینا جولی از نوع سیاه و سفید

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 88/2/3 ] [ 12:59 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
[ پنج شنبه 88/2/3 ] [ 12:56 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

هکرها نقشه های جت جنگی جدید آمریکا را دزدیدند

خبرگزاریها گزارش دادند که هکرها موفق شدند از کامپیوتر پنتاگون چندین ترابایت اطلاعات کپی کنند. این اطلاعات مربوط میشده به جدیدترین جت جنگی اف35 لایتنینگ که تا حالا نزدیک به 300 بلیون دلار خرج برداشته و گرانترین سلاح جنگی آمریکا در تاریخ شده است. سخنگوی پنتاگون گفت : مهمترین و سری ترین اطلاعات در کامپیوتری بوده که به اینترنت وصل نبوده است. متخصصین گفته اند که این عمل کار هکرهای چینی بوده که این اواخر بسیار شدت گرفته است. سخنگوی پنتاگون گفت: مواظبت از سیستم اطلاعات اینچنین پروژه های بزرگ خیلی مشکل میباشد چون در ساخت اینچنین سلاح پیچیده ای چندین شرکت فعالیت میکنند و این شرکتها اطلاعات خود را با هم و با ما ردوبدل میکنند و هر بار این خطر وجود دارد که هکرها به این اطلاعات دستیابی پیدا کنند. در کنار این خبر باید گفت کشور اسرائیل 100 فروند از این جت سفارش داده است

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 88/2/3 ] [ 12:55 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

9 اشتباه در غذا خوردن

 

برای حفظ عادتهای سالم و مناسب غذایی کار دشواری به نظر می‌رسد. غذا خوردن که پیش از این یک اولویت مهم محسوب می‌شد، امروزه به موضوعی جنبی تبدیل شده که توجه زیادی به آن نمی‌شود.

و معمولا در لابه لای کارهای روزانه دیگر گنجانده می شود. علاوه بر این برخی از عادت های غذایی که تصور می کنید موجب کاهش وزن می شوند، در واقع ممکن است منجر به افزایش وزن شوند. در اینجا در راستای توصیه هایی در جهت سلامت شما دوستان عزیز به برخی از این عادت های نادرست تغذیه ای اشاره ای داریم که به شرح زیر است :

1- نخوردن صبحانه

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 88/2/3 ] [ 12:52 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

اگر چنین هستید ، صبر کنید ، ازدواج نکنید

 

1 - اگر در خانواده پدری و زندگی مجردی خود ، مسئولیت کاری را به عهده نمی گیرید یا در مسئولیت محوله تعلل می ورزید. ( تنبلی و بی مسئولیتی)

2 – اگر با پدر، مادر، برادر و خواهر خود (‌که به نظر شما غیر منطقی بوده یا اخلاق دلخواه شما را ندارند) ارتباط سازنده و راضی کننده ندارید و نتوانسته اید تعامل قابل قبولی ایجاد نمائید. (عدم تعامل و ارتباط اجتماعی صحیح با دیگران)

3 – اگر در زندگی ، مرتب شغل خود را عوض کرده اید، با دوستان زیادی به خاطر مشکلاتی قطع رابطه نموده اید، رشته تحصیلی خود را تغییر داده  یا ترک تحصیل کرده اید، علائق خود را نیمه کاره رها کرده اید و ثبات فکری ، احساسی و رفتاری ندارید.( عدم ثبات فکری، احساسی و رفتاری)

4 – اگر تصور می کنید ؛ افکار ، احساس و رفتار همسرتان را در آینده به دلخواه خود تغییر می دهید. (خطای شناختی)

5 – اگر به دنبال همسر مناسبی هستید به نحوی که در زندگی مشترکتان در آینده با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید. (خطای شناختی)

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 88/2/3 ] [ 12:51 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

اتومبیل های رویایی (Wallpaper)

ماشین ها همیشه این فرصت رو برای طراح ها و گرافیست ها به ارمغان میارن تا خلاقیت خودشون رو به نحوی بروز بدن و به نمایش در بیارن. توی چنین طرح هایی طراحان تنها به کشیدن بدنه خودرو اکتفا نمی کنن و با اضاف کردن عناصر مکمل دیگه همچون نورپردزای و پس زمینه های زیبا و خلاقانه فضا سازی بسیار دلنشنینی رو به ارمغان میارن. در همین زمینه ما تعدادی تصویر پس زمینه از خودرو های واقعی و خیالی برای شما گردآوری کردیم که اون ها به شما تقدیم می کنیم. لطفا برای مشاهده تصویر بزرگتر بر روی تصویر کوچک مربوطه کلیک کنید.

www.salijoon.info - اتومبیل های رویایی www.salijoon.info - اتومبیل های رویایی

www.salijoon.info - اتومبیل های رویایی www.salijoon.info - اتومبیل های رویایی

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 88/2/3 ] [ 12:49 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]

باهوش ترین کودکان جهان

همه بچه ها مثل هم نیستند، تعداد کمی از بچه ها هستند نسبت به سن هوش فوق العاده ای دارند!

مثلا یک جراح موفق، بدون شک یک آدم باهوشی است، اما وقتی این جراح فقط 7 سال سن داشته باشد باید نعجب کنید، یا مثلا یک نامزد دریافت جایزه صلح نوبل هم انسان باهوشی است اما اگر این شخص فقط 12 سال سن داشته باشد، جای تعجب ندارد؟! در این مطلب شما را با باهوش ترین کودکان جهان آشنا می کنم.

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 88/2/2 ] [ 7:0 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 68
کل بازدیدها: 731108
فروشگاه تی شرت محرم