سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

اپل دعوت نامه های کنفرانس مطبوعاتی رویداد پیش رو در 9 سپتامبر را برای مطبوعات ارسال کرد. شایعات نیز پیش از این همین زمان را اعلام کرده بودند، بنابراین باید در انتظار رویدادهای غافلگیرکننده ای در این روز باشیم.

انتظار می رود که اپل از مدل 4.7 اینچی گوشی هوشمند ایفون 6 در این کنفرانس پرده برداری کند، گوشی هوشمندی که تا به حال اطلاعات زیادی از ان لو رفته است. البته ساعت هوشمند iWatch نیز در این روز رونمایی می شود و به نسل بعدی ایفون خواهد پیوست.

با توجه به زمان عرضه ساعت هوشمند کمپانی ال جی موسوم به G Watch R و همچنین ساعت هوشمند موتورولا موسوم به Moto 360، اپل باید برای به تسخیر در اوردن حوزه تکنولوژی های پوششی ، بیشتر عجله کند. دلیل دیگری که باعث می شود که iWatch زودتر از ساعت هوشمند موتورولا رونمایی شود، این است که اپل به تازگی یکی از فروشندگان حرفه ای ساعت شرکت هویر را استخدام کرده است.

اپل امسال با کمپانی بیتس همکاری می کند که این همکاری شاید باعث شود که در رویداد رونمایی از ایفون، چیزهای جالبی را شاهد باشیم. ما امیدواریم که کمپانی اپل، برخی از مشخصات این گوشی را به صورت راز نگه داشته باشد تا بتواند ما را به اندازه ای فراتر از صفحه نمایش یاقوت کبود، غافلگیر کند.

و در پایان اینکه، انتظار می رود تمام دستگاه های شرکت اپل که در 9 سپتامبر رونمایی خواهد شد دارای سیستم عامل iOS 8 باشند.


[ یکشنبه 93/6/16 ] [ 3:23 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 117
کل بازدیدها: 730719
فروشگاه تی شرت محرم