سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

زن جوان آلمانی با همخوابگی با دو برادر دوقلوی همسان بزرگترین اشتباه زندگی اش را مرتکب شد.

دادگاه شهر حام در آلمان با مشکل عجیبی روبرو شده است. عدنان س با مراجعه به دادگاه از همسرش والبونا به اتهام خوابیدن با برادر دوقلوی همسانش آگون، شکایت کرد و خواستار جدایی از همسرش شد.

شاید در ابتدا این مسئله موضوعی عادی در این جهان پرهیاهو به نظر بیاید اما گویا این موضوع چندان هم ساده نبود. به خصوص آنکه پای یک بچه ده ساله در میان است!

والبونا در آن زمان با هردو برادر سک.س کرده بود!

زن جوان می گوید که این کودک حاصل آمیزش با شوهرش نبوده است بلکه به برادر دوقلوی همسان شوهرش تعلق دارد! اما آزمایش DNA نیز بی نتیجه است چرا که دو برادر هردو دوقلوی همسان هستند و دارای ژن مشابهی هستند!

اکنون عدنان.س ادعا می کند که پدر بچه 10 ساله می باشد، برادر وی نیز ادعا می کند که پدر واقعی بچه ده ساله می باشد.

بعد از درخواست طلاق این زوج، عدنان و برادر دوقلویش آگون بیش از 1000 تست ژنتیک داده اند اما بی فایده است چرا که تمامی تستها مشابه هم در می آید! و احتمال اینکه پسربچه فرزند هریک از دو برادر دوقلوی همسان باشد 50-50 است!

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، والبونا می گوید: فرزندم از زمانی که زبان گشوده آگون را پدر خود می داند. من هم او را دوست دارم و مطمئنم که وی پدر واقعی فرزندم است نه شوهرم

 

بیش از 50 قمه زن در خمینی شهر دستگیر شدند

سرتیپ احمد رضا رادان در گفتگو با خبرنگار مهربا اعلام این خبر گفت : بر اساس قوانین برپایی مراسم قمه زنی در کشور ممنوع است و درهمین رابطه عده ای در شهرستان خمینی شهر اقدام به راه اندازی چنین مراسمی کرده بودند و پلیس بر حسب وظیفه قانونی با برگزارکنندگان این مراسم برخورد می کند.

این در حالی است که برخی از منابع خبری محلی با انتشار اخبار ضد و نقیض از تجمع عده ای از متخلفین که مراسم قمه زنی آنها توسط نیروهای پلیس در روزهای گذشته ملغی شده بود از درگیری میان این جماعت فرصت طلب و نیروهای انتظامی خبر داده اند.

بر اساس گزارشهای تائید نشده این عده پس از شکستن شیشه های فرمانداری خمینی شهر وارد ساختمان آن شدند و با ماموران نیروی انتظامی درگیر شدند که این درگیری با دخالت یگان ویژه پایان یافت.

این گزارشها از کشته شدن یک نفر در این درگیریها به دلیل شدت خونریزی در بیمارستان الزهراء این شهرستان خبر می دهند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور درباره این حادثه به خبرنگار مهر گفت: در در گیری که بین این افراد و پلیس به وجود آمد تعدادی از ماموران نیروی انتظامی زخمی و یک نفر از مردم کشته شد و در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد کشته شده بر اثر شلیک گلوله از تفنگ شکاری به قتل رسیده است و احتمال دارد فرد یا افرادی برای تحریک احساسات مردم و سوء استفاده از دست به چنین اقدامی زده باشند که البته تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

سرتیپ رادان افزود : هم اکنون تعداد 50 نفر از افرادی که با پلیس درگیر و قصد قمه زنی داشتند دستگیر شده اند و تمامی آنها برای تحقیقات تکمیلی به مقامات قضائی معرفی شده اند.

در حال حاضر اوضاع این شهرستان کاملاً عادی گزارش شده است

 انجمن زرتشتیان تهران در نامه ای که به تاریخ 15 دی ماه نگاشته شده است، اعتراض رسمی خود را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت ساخت و پخش فیلم چارچنگولی اعلام نموده است.

در این نامه اینگونه می خوانیم:

گرامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
جناب آقای دکتر صفار هرندی
با درود

انجمن زرتشتیان تهران به عنوان یک ارگان فرهنگی هازمان( جامعه ) زرتشتی اعتراض خود را نسبت به پخش فیلم ( چارچنگولی ) با بازی رضا شفیعی جم و جواد رضویان و به کارگردانی سعید سهیلی را به آن مقام عالی اعلام می کند.

در این فیلم سینمایی که در حال حاضر نیز در سینماهای ایران بر روی پرده است شوربختانه نماد سپندینه ی فروهر ( این نماد به طور کامل در دفتر پیوست 7و8و9 شرح داده شده است ) بر تی شرت یک پسر خیابان گرد که مزاحم نوامیس مردم می شود، نقش بسته است .

حال که این گونه فرهنگ پربار خود ر ا به سخره می گیریم و بسیار راحت آن را زیر پا می گذاریم ، نباید  انتظاری از سینمای غرب داشته باشیم که فیلم 300 را نسازد .

همچنین اشعار کهن پارسی توسط شخصیت " بهرام " که نقش او را جواد رضویان بازی می کند به مضحکه گرفته شده است، شایسته است توسط جنابعالی و دیگر همکارانتان نسبت به ساخت اینگونه فیلم ها که باعث تخریب فرهنگ غنی ایرانی می شود، نظارت دقیق تر و کافی به عمل آید.

     با سپاس


[ یکشنبه 87/10/22 ] [ 7:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 136
بازدید دیروز: 112
کل بازدیدها: 730089
فروشگاه تی شرت محرم