سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

یادی از لاله و لادن

طراحی ویژه

عکس قدیمی تیم ملی

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان ملی جوانان کشور گفت: سن ازدواج در پسران به بیش از 40 سال و سن ازدواج دختران به 35 سال نزدیک شده است.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فارس، علی‌اکبر عصارنیا عصر امروز در حاشیه جشنواره مطلع عشق در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم‌اکنون 15 میلیون جوان در آستانه ازدواج در کشور وجود دارد که هنوز مجرد هستند، افزود: 7 میلیون نفر از این تعداد دچار ازدواج معوق شده‌اند به طوری که سن ازدواج آنها از سن عرفی بالاتر رفته است.


وی با ابراز نگرانی از بالارفتن سن ازدواج در دختران و پسران گفت: سن ازدواج در پسران که 19 تا 29 سال است به بیش از 40 سال رسیده و سن ازدواج دختران که 15 تا 29 سال است به 35 سال نزدیک شده است.


وی با تاکید بر اینکه سالانه باید 15 میلیون جوان مجرد به خانه بخت برود گفت: این تعداد تنها 5/1 میلیون فقره ازدواج است که پیش‌بینی می‌شود با این روند در 10 سال آینده به تعادل مناسب در جامعه برسیم.


وی با ارایه یک آمار نگران کننده دیگر گفت: سالانه 5/1 میلیون نفر به تعداد مجردین افزوده می‌شود، اظهار داشت: بالارفتن سن ازدواج تبعات اجتماعی خطرناک و نامطلوبی دارد.


عصارنیا اضافه کرد: متاسفانه 56 درصد جوانان ما بر اساس اظهارات خود اعلام کرده‌اند که در طول دوران جوانی با یک دختر در ارتباط بودند که متاسفانه از این تعداد 26 درصد منجر به رابطه نامشروع جنسی شده است.


وی اضافه کرد: جای تاسف است که 13 درصد روابط نامشروع جنسی در بانوان منجر به حاملگی ناخواسته شده که این افراد ناچار به سقط جنین شده‌اند.


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان ملی جوانان کشور در ادامه گفت: در سال 84 برای نخستین بار رشد ازدواج در کشور به 2/1- درصد رسید که از عجایب روزگار بود اما با فراهم ساختن زمینه‌ای مناسب در دولت نهم این آمار به سمت مثبت حرکت کرده است.


وی اضافه کرد: هم‌اکنون یک میلیون و 696 دختر 29 تا 30 سال در کشور منتظر ازدواج هستند، گفت: متاسفانه با برخی سنت‌های غلط خانواده‌ها و خانه‌نشین شدن آنها امر ازدواج در برخی موارد به بن‌بست خورده است و باید به شیوه‌های مختلف دختران عفیف و محجبه امکان ازدواج پیدا کنند.

 

طرح نو

???????? ??? ?

تصادف

???? ?????????  2 ???? - ??????, ????, ??????


[ پنج شنبه 87/10/12 ] [ 9:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 108
کل بازدیدها: 730530
فروشگاه تی شرت محرم