سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

مجله اخبار

 

لمون پرس: محققان می‌‏گویند: می‌‏توان از شبکه‌‏های گاز خانگی برای ارسال سیگنال‌‏های فراپهن باند استفاده کرد. تصور این که کاربران اینترنت برای اتصال به شبکه از لوله‌‏های گاز منزل خود استفاده کنند تا حد زیادی عجیب و شاید خنده‌‏دار به نظر می‌‏رسد. اما محققان یک شرکت در سانتیاگوی آمریکا به اسم نترکام سرگرم طراحی روشی برای استفاده از سیگنال‌‏های بی‌‏سیم فراپهن باند جهت انتقال داده‌‏ها از طریق لوله‌‏های گاز طبیعی با سرعت پهن باند هستند.
 
 محققان شرکت نترکام ادعا می‌‏کنند: فناوری جدید این شرکت امکان دسترسی به اینترنت با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه در خانه‌‏های کاربران را فراهم می‌‏کند، چنین سرعتی امکان دریافت فایل‌‏های صوتی و ویدیویی در زمان خیلی کوتاه را فراهم می‌‏کند. البته کارشناسان می‌‏گویند: هنوز چنین فناوری‌‏ صرفا یک ادعا بوده و عملا به کار گرفته نشده است. اما نحوه عمل فناوری پهن باند از طریق لوله‌‏های گاز چگونه است؟ شرکت نترکام از انتقال دهنده‌‏ها و گیرنده‌‏های رادیویی فراپهن باند برای ارسال سیگنال‌‏های بی‌‏سیم از طریق لوله‌‏ها در هنگام جریان گاز استفاده می‌‏کند. فرا پهن باند یا UWB یک فناوری ارتباطی در حال توسعه است که داده‌‏های شبکه‌‏ای را با سرعت خیلی بالایی ارسال می‌‏کند، اما در سطوح توان بالاتر ممکن است با سیگنال‌‏های بی‌‏سیم تداخل کند.
 
اما این مشکل هنگامی که سیگنال‌‏های فراپهن باند از طریق لوله‌‏های گاز دفن شده ارسال می‌‏شود پیش نمی‌آید، در نتیجه می‌‏توان بدون آن که تداخلی ایجاد شود حجم بالایی از داده را از طریق لوله‌‏های گاز منتقل کرد. در حالی که بسیاری ایده محققان شرکت نترکام را خنده‌‏دار می‌‏دانند این محققان همچنان مصمم هستند که در آینده نه چندان دور طرح خود را عملی کنند.
 
 در صورتی که این فناوری عملی شود و اینترنت پرسرعت از طریق لوله‌‏های گاز به خانه‌‏های کاربران بیاید، می‌‏توان منتظر تحولات اساسی در بازار دسترسی به پهن باند بود.

*-*-*-*-*-*- *-*-*-*-* -*-*-*

خبرگزاری فارس: پلیس چین 20 زن را که با پوشش همانند راهبه‌ها سرقت می‌کرده‌اند در شرق این کشور بازداشت کرد.

http://www.iranalive.org
 

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی" خبرگزاری فارس و به نقل از منابع اینترنتی، روزنامه بیجینگ مورنینگ پست امروز نوشت: این زنان به صورت گروه‌های دو نفره با مراجعه به خانه‌های مردم در صورتی که صاحبان خانه سالمند بودند با فریب آنها و اینکه می‌توانند بلا و بدبختی را از آنان دور کنند اقدام به سرقت می‌کردند.
این زنان موفق شدند در ماه‌های گذشته 100 هزار یوان معادل 15 هزار دلار سرقت کنند.

*-*-*-*-*-*- *-*-*-*-* -*-*-*

نجات دختران فراری از باند فساد

http://www.iranalive.org

4 مرد و زن که با تشکیل باندی ، دختران فراری را شناسایی می‌کردند و آنها را به دام فساد می‌کشاندند ، از سوی پلیس اطلاعات امنیت زنجان شناسایی و دستگیر شدند
به گزارش جام‌جم، راز فعالیت اعضای این باند هفته گذشته پس از تماس فردی ناشناس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان زنجان فاش شد.

پس از این تماس، ماموران با اطلاعاتی که از وی به دست آوردند، تحقیقات ویژه‌ای را در این ارتباط آغاز کردند و پی بردند در منزلی که 4 زن و مرد در یکی از محله‌های شهرستان زنجان زندگی می‌کنند، روزانه دختران و زنان جوانی رفت و آمد دارند.
ماموران که گمان می‌کردند ساکنان این منزل، باند فساد تشکیل داده‌اند با هماهنگی‌های قضایی، این محل را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند و سرانجام چند روز پیش، وارد این منزل شدند و 2 مرد و 2 زن را به همراه چند دختر فراری شناسایی و دستگیر کردند.

با انتقال این متهمان به مرکز پلیس، آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و راز فعالیت‌های مجرمانه خود را فاش کردند.

اعتراف به گرفتار کردن دختران در باند فساد

فریده - متهم - در اظهاراتش به پلیس گفت: از چندی پیش، من با 3 همدستم با اجاره مکانی، آن محل را پاتوق دختران فراری کردیم بنابراین اطراف پایانه و پارک‌ها پرسه می‌زدیم و دختران و زنان جوانی را که ساعت‌های طولانی در این اماکن حضور داشتند ، شناسایی می‌کردیم و پس از این که مطمئن می‌شدیم آنها از منازلشان فرار کرده‌اند، به بهانه این که منزلی برای بی‌خانمان‌ها دایر کرده‌ایم، آنها را فریب می‌دادیم و با خود به منزل اجاره‌ای منتقل می‌کردیم و با زندانی کردنشان در اتاق‌های منزل، از آنها سوءاستفاده می‌کردیم.

وی افزود: دختران فراری، بناچار خواسته‌های ما را قبول می‌کردند و ما آنها را در قبال دریافت مبالغی، در اختیار مردان غریبه قرار می‌دادیم.

پس از اعتراف این زن، 3 همدست وی هم در ادامه تحقیقات پلیسی، گفته‌های وی را پذیرفتند و به همکاری با وی اعتراف کردند.

بنابراین گزارش، اعضای این باند و دختران فراری دستگیر شده، با دستور قضایی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی برای افشای راز دیگر اتهامات آنها ادامه دارد.

*-*-*-*-*-*- *-*-*-*-* -*-*-*

 

برنا: دو پسر جوان که با اغفال دختر 15 ساله ای به وی تجاوز کرده بودند،با تلاش کارآگاهان پلیس دستگیر شدند.

روز سه شنبه هفته جاری خانواده دختر نوجوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه 27، از دو پسر جوان به جرم اغفال دختر نوجوانشان شکایت کردند.

با توجه به این شکایت اکیپی از کارآگاهان مسئول شناسایی و دستگیری دو پسر شیطان صفت و پیدا کردن دختر نوجوان شدند. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه ماموران توانستند در کمتر از 24 ساعت دو پسر شرور را در مخفیگاهشان در منطقه ابوذر شناسایی و دستگیر کنند.

صبح روز پنج شنبه با انتقال متهمان به دادسرا وحید یکی از متهمان در مورد اغفال و سرنوشت دختر 15 ساله به علی دلداری قاضی کشیک گفت: چند روز پیش با ساناز در پارک گلچین آشنا شدم.

او ادعا کرد از دست سخت گیری های خانواده اش فرار کرده است. من هم وقتی شرایط را برای عملی کردن نیت شوم خود مناسب دیدم با اغفال دختر 15 ساله وی را به خانه بردم و پس از آزار و اذیت، وی را در اختیار آرش یکی از دوستانم قرار دادم و دیگر خبری از سرنوشت دختر نوجوان ندرم.

آرش متهم 22 ساله در مورد سرنوشت دختر نوجوان به قاضی دلداری گفت: من پس از سوار کردن ساناز قصد داشتم وی را به خانواده اش تحویل دهم ولی 5 نفر از اعضا خانواده اش به سمت من حمله کردند.

من هم که به شدت ترسیده بودم از محل متواری شدم و دختر نوجوان را در نزدیکی یکی از کلانتری ها رها کردم. آرش ادامه داد من به علت اینکه متاهل هستم کاری با دختر نوجوان نداشتم و از سرنوشتش اطلاعی ندارم.

قاضی دلداری با قرار قانونی دو متهم جوان را برای روشن شدن سرنوشت دختر 15 ساله در اختیار کارآگاهان پلیس قرار داد.

 


[ یکشنبه 87/9/24 ] [ 3:0 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 53
کل بازدیدها: 731570
فروشگاه تی شرت محرم