سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

دستمزد بازیگران سینما لو رفت
نسخه چاپی ارسال به دوستان اعلام آخرین سقف دستمزد 27 بازیگر سینما در یک برنامه سیما

برنامه صبحگاهی چهارسو که هر هفته صبح یک شنبه با حضور رضا استادی پخش می شود در برنامه این هفته خود به برنامه ای به شدت جنجال برانگیز تبدیل شد . این برنامه که به نوعی می توان آن را یک نود سینمایی البته از نوع صبحگاهی آن دانست در این هفته به موضوع دستمزد بازیگران سینما می پرداخت .موضوع دستمزد ستاره های سینما به موضوع بحث برانگیزی در هفته اخیر تبدیل شد و این موضوع از آنجا شروع شد که رسانه ها خبری منتشر کردند که محمد رضا گلزار برای بازی در دریک فیلم و تنها برای بازی در سه روز ??میلیون تومان دریافت کرده است .

در این برنامه همچنین گفت وگویی با حسین فرح بخش انجام شد و فرح بخش در صحبتهایی گفت : مقصر اصلی در مسئله دستمزد بالای بازیگران وزارت ارشاد بود که تهیه کنندگان را ?پاره کرد .

وی درادامه گفت :بعضی بازیگران ما واقعا بی انصافند چون اگر فکر می کنند که حضور آنها باعث پرفروش شدن یک فیلم می شود بهتر است از فروش فیلم پورسانت بگیرند .

حسین فرح بخش همچنین گفت : بعضی از هنر پیشه ها از بی لیاقتی برخی کار گردانان و تهیه کنندگان سوئ استفاده می کنند و پول زیادی می گیرند .

در ادامه رضا استادی لیستی را شامل ارقامی درباره دستمزد بازیگران مطرح سینمای ایران خواند و منبع آن را تهیه کنندگان ،مدیران تولید وسایر عوامل فیلم اعلام کرد .

در این لیست دستمزد تقریبی بازیگران سینما به شرح زیر اعلام شد :

مهران مدیری ???میلیون

پرستویی :??تا ??میلیون

معتمدآریا :??میلیون

فروتن ??تا ??میلیون

بهرام رادان ??میلیون

ترانه علیدوستی ??میلیون

الناز شاکر دوست ??تا ??میلیون

حمید فرخ نژاد: ??تا ??الی ??میلیون

مهناز افشار ??میلیون

نیکی کریمی ??میلیون برای ده روز

جواد رضویان ??میلیون

حامد بهداد ??میلیون

لیلا حاتمی ??میلیون

باران کوثری ??میلیون

رضا عطاران ??میلیون

رضا کیانیان ??میلیون

امین حیایی (عنوان شد دراین سالها درگیرسریال کلاه پهلوی است )ولی اخیرا برای فیلمی ??میلیون دریافت کرده و تا ??میلون نیز دستمزد او قابل افزایش است .

شهاب حسینی ??تا ??میلیون

کامبیز دیرباز ??تا??میلیون

امیر جعفری ??میلیون

عزت الله انتظامی ??میلیون

علی نصیریان ??میلیون

هدیه تهرانی ???میلیون

مجید صالحی ??میلیون

جمشید هاشم پور ??تا??میلیون

حامد کمیلی ??میلیون

رضاشفیعی جم ??میلیون

اکبر عبدی ??تا ??میلیون

 

در بخش‌هایی از این برنامه زنده تلویزیونی بازیگرانی چون رضا رویگری، شهاب حسینی، نیلوفر خوش خلق، عباس امیری و ... به بیان دیدگاه‌های خود درباره افزایش دستمزدهای بازیگری و ناعدالتی موجود در آن پرداختند.
همچنین حسین فرحبخش تهیه کننده فیلم‌های پرمخاطب سینمایی با اشاره به اینکه برخی از بازیگران سینمای ایران بی‌انصاف هستند، چند پاره شدن تهیه کنندگان سینما در سال‌های اخیر را یکی از عوامل افزایش بی‌حساب و کتاب و دستمزد برخی از بازیگران دانست و گفت: سابق بر این نوعی وحدت رویه در دستمزدهای بازیگران از سوی اتحادیه تهیه‌کنندگان وجود داشت که چند پاره شدن تهیه‌کنندگان و تشکیل انجمن‌های مختلف تهیه و تولید فیلم، این وحدت را از بین برد.
رضا استادی کارشناس این برنامه در جمع‌بندی مطالب خود به این نکته اشاره کرد: تولید سریال‌های تلویزیونی بلند مدت و تله فیلم‌ها در سال‌های اخیر که موجب شده بازیگران سینما بیشتر وقت خود را به کارهای تلویزیونی اختصاص دهند، یکی از دلایل بالا رفتن سقف دستمزدها بوده است.


[ سه شنبه 88/8/12 ] [ 2:20 عصر ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 113
بازدید دیروز: 117
کل بازدیدها: 730721
فروشگاه تی شرت محرم