سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چت روم فارسی.جک.موزیک.علمی .خبر.بازی آنلاین.فال.سرگرمی. مدل لباس
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

6 هواپیمایی جاسوسی برتر جهان

 

سازمان CIA تائید کرده است که بیش از نیمی از سفینه های فضایی که در سال ها 1950 تا 1960 مردم مشاهده کرده اند هواپیماهای جاسوسی ساخت این کشور بود است 

ما در این جا 6 هواپیمای جاسوسی که مردم به اشتباه آن را سفینه فضایی تصور می کردند را معرفی می کنیم .

1 - RQ-3 Darkstar

 

اولین تست پرواز : 1996 

این هواپیما بدون سرنشین است و می تواند بدون نیا به خلبان ماموریت خود را انجام دهد . ولی 3 سال بعد از ساخت در اثر یک سقوط ناگهانی تولید آن به طور رسمی متوقف شد ولی در سال 2003 این هواپیما را در جنگ با عراق مشاهده شده است .

2 - U-2

اولین تست پرواز : 1995 

این هواپیما برای شناسایی در ارتفاع بلند طراحی شده است . دولت آمریکا اولین بار از این هواپیما در جنگ با شوروی استفاده کرد . بال های بلند و نقره ایی این هواپیما در ارتفاع بالا و زیر انعکاس نور خورشید آن را بسیار شبیه سفینه های فضایی می کند . 

 

3 - SR-71 Blackbird

 

اولین تست پرواز : 1964

یک هواپیمای شناسایی است که در چندین مرحله مورد در سال های 1996 تا 1990 و 1995 تا 1998 مورد آزمایش قرار گرفته است . سرعت بالا و پرواز در ارتفاع بالا و نداشتن دم هواپیما SR-71 Blackbird را با سایر رقبای خود متفاوت کرده است .

 

4 - P-791

 

اولین تست پرواز : 2006 

کار تخصصی این هواپیما تهیه عکس  و ویدیو از ارتفاع بالا است برای پرواز از یک بالان پر از گاز استفاده می کند  و برای پرواز در شب طراحی شده است این هواپیما می تواند چندین شبانه روز در آسمان پرواز کند .

 

5 - F-117A Nighthawk

 

هواپیمای بمب افکن مجهز به فناوری رادارگریزی است که توسط شرکت لاک هید ساخته شده و قبلا در نیروی هوایی ایالات متحده از آن استفاده میشد. از سال 1983 تا الان مورد استفاده قرار گرفته است این هواپیمایی خفاشی شکل که بسیار شبیه سفینه های فضایی است می تواند در بالاترین ارتفاع به مدت طولانی پرواز کند .

 

6 - B-2 Spirit

 

بی-? اسپیریت(شبح)، نام بمب‌افکن رادارگریز چند منظوره شرکت نورث روپ گرومن است که قادر به پرتاب سلاح‌های هسته‌ای و متعارف است. همچنین می‌توان در این نابود گر از بمب‌هایی که از سیستم GPS بهره می‌برند (GPS-Aided Bomb) استفاده کرد. B? با سوخت گیری اولیه ???? را طی می‌کند و اگر سوخت گیری هوایی کند (Aerial Refueling)، می‌تواند به هر نقطه‌ای از این کره ی خاکی سر بزند. این بمب افکن در ارتفاع ????? پایی به دور از چشم رادارهای دشمن می‌تواند بمب‌های زیادی را رها کند.

این بمب افکن نقطه برجسته‌ای در طرح مدرن کردن بمب افکن‌های آمریکا بود. این بمب افکن همچنان گران قیمت ترین هواپیمایی است که تا حالا ساخته قیمت آن را حدود ????? تا ??? میلیارد دلار که در مقایسه با ناو هواپیمابر نیمیتز که قیمتی برابر ??? تا ? میلیارد دلار دارد هزینه بالایی محسوب می‌شود.

همچنین نسل دوم این بمب افکن دارای خاصیت رادار گریزی بهتری است که می‌تواند در مقابل سیستم‌های ضد هوایی مقاوم باشد. بدنه ی هواپیما از مواد خاصی ساخته شده که امواج رادار را جذب می‌کند. دودهای حاصل از موتور قبل از اینکه خارج شوند، کاملا” سرد می‌شوند تا رادای‌های حرارتی نتوانند مسیر هواپیما را پیدا کنند. همان طور که در تصاویر هواپیما ملاحظه می‌کنید، سکان عمودی وجود ندارد. به این نوع شکل، طرح بال پرنده می‌گویند که در آن همه چیز بر روی بال هواپیما نصب می‌شود. B? برای چرخش و غلت زدن، مرکز ثقل خود را تغییر می‌دهد. تمام این ویژگی‌ها سبب شده‌اند که B? مانند یک روح با آزادی عمل بالا، آسمان را سیر کند.

این بمب افکن در سال ???? معرفی شد و تعداد ?? عدد از آن هم تا به امروز ساخته شده‌است. از این میان یک فروند بنام «شبه کنزاس» در ?? فوریه ???? کمی پس از برخاست با باند پرواز برخورد کرده و کاملا ازبین رفت. دو خلبان آن پیش از این سانحه موفق به پرتاپ از هواپیما شدند و جان سالم بدر بردند.

 

دانلود کلیپ بشقاب پرنده ها (هواپیمای جاسوسی) در بوشهر

ماجرای بشقاب پرنده ها و مثلث برمودا از جالب ترین موضوعاتی بود که ذهن ما را در کودکی به خود مشغول کرده بود.
این پدیده های عجیب و غریب همیشه سوال برانگیز و صحبت کردن و گمانه زنی در مورد آن بسیار جالب بود.
در سال های اخیر با واژه جدیدی رو به رو شده ایم که گریبان ما ایرانی هارا هم گرفته است:


پدیده «اشیا نورانی»


سه یا چهار سالی می شود که هر چند وقت یکبار خبر می رسد در نقطه ای از ایران، اشیا نورانی دیده شده اند. مردم هر منطقه مشاهدات جالب خود را از رویت پرنده های نورانی تعریف می کنند. اما هیچ کسی پاسخ مشخصی برای این پدیده ندارد. نیروی هوایی ایران از شناخت آن عاجز است و مسئولان دولتی هم ترجیح می دهند با سکوت از کنار قضیه عبور کنند و واکنشی به آن نشان ندهند. با این حال همیشه برای من این سوال وجود داشت که اشیا نورانی چه ویژگی هایی و از نظر ظاهر چه ابعادی دارند. در این مدت عکس های منتشره از اشیا نورانی آنقدر مبهم و غیر شفاف بود که چیزی از کنجکاوی آدم کم نمی کرد.

با این حال همیشه این امید را داشتم که روزی تصویر شفافی از بشقاب های پرنده ببینم.
ظاهرا در چند ماه گذشته پرواز اشیا نورانی بر فراز شهر بوشهر افزایش یافته و در یکی از این پرواز ها فردی موفق می شود تصویر روشن، واضح و شفافی از بشقاب های پرنده شکار کند و این تصاویر هم اکنون به صورت بلوتوث در دست شهروندان بوشهری در حال چرخش است و حالا ما این فیلم کوتاه را برای شما تهیه کردیم.

اگر علاقمندید واضح ترین تصویر ممکن را از بشقاب های پرنده ببینید می توانید آن را در زیر دانلود کنید. جالب است که فیلم های زیادی از اشیا نورانی وجود دارد اما هیچ یک از آن ها وضوح فیلمبرداری بوشهر را ندارد و در هیچ یک از فیلم های دیگر نمی شود با دقت، تمام ابعاد و جرئیات بشقاب پرنده را رویت کرد.

نکته جالب این جا است شئی نورانی در تصویر ضبط شده نه در فراز آسمان ها، بلکه در فاصله ده متری از سطح زمین دیده می شود. تصویر ضبط شده بسیار کوتاه است و با اینترنت کم سرعت هم میتوانید دانلود کنید.

نکته قابل توجه در این تصویر این است که به نظر می رسد شئی نورانی با موادی استتار شده است و بدنه این شئی قابل رویت نیست، گویی با شاخه های درخت روی آن را پوشانده اند و در نتیجه حجم هندسی دقیقی ندارد چرا که زائده هایی روی آن قابل تشخیص است.

پیشنهاد می کنم این فیلم را چندین و چند بار ببینید و حس کنجکاوی خود را تا حدی ارضا کنید!

این فیلم با فرمت MP4 می باشد و این احتمال وجود دارد که بعضی از شما عزیزان با این جور چیزها آشنایی نداشته باشید و نتونید پس از دانلود کردن آن را مشاهده کنید به همین خاطر نرم افزار مخصوص برای پخش آن
 
(
GomPlayer)
را هم برای شما گذاشته ایم

دانلود فیلم بشقاب پرنده ها در بوشهر

دانلود نرم افزار GomPlayer

 

تحقیقات زیادی در رابطه با تاریخچه بشقاب پرنده ها وجود دارد, گفته میشود که در سال 1940 یک بشقاب پرنده در آلمان سقوط میکنه و آلمانی ها (هیتلر) اون رو مورد تحلیل و بررسی قرار میدهند و نمونه های مشابهی ازش میسازد بعد از جنگ جهانی و بردن دانشمندان آلمانی به امریکا این صنعت در اختیار امریکا قرار میگیره....
عکس ها و توضیحات مربوطه را در قالب یک فیلم کوتاه دیگر برای شما تهیه کردیم که در زیر میتوانید دانلود کنید.
پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید!

دانلود فیلم تاریخچه بشقاب پرنده ها

 


[ دوشنبه 88/12/10 ] [ 8:0 صبح ] [ حسین یوسفی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سرگرمی.جوک.موزیک.عکس.کلیپ.مقاله.علمی
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 117
کل بازدیدها: 730681
فروشگاه تی شرت محرم